FAQs
Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling geregistreerd is?
Als je bestelling bij ons geregistreerd is, kom je automatisch op onze bestelbevestigingspagina. Je ontvangt bovendien een bevestiging via de e-mail, meestal binnen enkele minuten. Controleer of alle ingevulde gegevens juist zijn. Is dit niet het geval, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
Ik ben vergeten om mijn couponcode in te vullen. Wat moet ik doen?
Na je bestelling kan de couponcode helaas niet meer worden toegepast.
Wat doe ik als mijn couponcode niet werkt?
Controleer of je de code juist hebt ingevuld en of de code nog geldig is. Kloppen alle gegevens, maar doet het probleem zich nog steeds voor, neem dan voordat je bestelt contact met ons op via info@drogistlaak.nl, zodat we je kunnen helpen.
Wat zijn de voorwaarden voor couponcodes?
Onze couponcodes kunnen helaas niet gecombineerd worden (tenzij nadrukkelijk anders vermeld). De eerste couponcode die je invult in het veld voor Coupons is de code waarmee je korting krijgt op je aankoop. We raden je daarom aan om de couponcode te kiezen die het meest geschikt is voor je aankoop.
Hoe gebruik je je couponcode:
- Vul bij het afrekenen je geldige code in, in het Coupon
- Druk op "Ok"
- Controleer of het bedrag van je bestelling is aangepast, in overeenstemming met de betreffende code.
- Ga naar de betaalpagina
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Op drogistlaak.nl accepteren we de meest gebruikte betalingsmethodes, zoals directe overschrijvingen & iDEAL.
Kan ik per factuur betalen?
Momenteel hebben wij geen betaling per factuur.
Zijn de BTW, verzendkosten bij de prijs inberekend?
Ja BTW (21%) is vooraf bij de prijs inbegrepen en over verzendkosten word geen BTW berekend.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?
Als je als gebruiker bij www.drogistlaak.nl geregistreerd bent, kun je eenvoudig inloggen op je account om je bestelgeschiedenis op datum en bestelnummer te bekijken. Hier vind je bijv. informatie over het leveringsadres en de recente statusupdate van je bestellingen. Als je geen geregistreerde gebruiker van de webshop bent, kun je ons altijd mailen en via info@drogistlaak.nl status van je bestelling opvragen. Voeg a.u.b. je bestelnummer bij zodat we je sneller kunnen helpen.
Hoe maak ik een account aan?
Heel gemakkelijk! dat kun je doen door op deze link te klikken en je te registreren.
Mijn wachtwoord werkt niet. Wat moet ik doen?
ls je je wachtwoord vergeten bent, kun je heel eenvoudig een nieuwe opvragen. Klik op INLOGGEN, in de rechter bovenhoek op de website, en je ziet de tekst WACHTWOORD VERGETEN. Klik op de tekst en vul je e-mailadres in. Er wordt meteen een nieuw wachtwoord naar je e-mailadres verstuurd.